onsdag 19 december 2012

Refused 2012

För ett par veckor sedan (jo, jag vet att jag är sen) packades en minibuss
full med glada wine-lovers, precis som förr.
Dock var dom "gamla" fulla och den unga körde. Dom gamla började dock bli gamla.
Eller är det jag som börjar bli gammal som tar till ratten en sån här kväll.
Men icke blev det tråkigt med ett gäng vampyrer i bakluckan!

Refused då?

Ja, såklart var dom sjukt mycket bättre än det gick att föreställa sig i sin
vildaste fantasi. Jag tror dom flesta tyckte det.
Det var ett helt nytt band nu mot när jag såg dom sist på nån Gnällbältsrock.

Ni som missade dom kan känna er hoppfulla.

Det blir nog en vända till i sinom tid.
Varför? Jo, den energi dom skapade på annexet kan inte bara förringas!

Be prepared for another reunion!






Carnated/Outbreak 2012


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar