tisdag 10 maj 2011

28 bast. Typ 20 fortfarande. Men ändå lite som 38.

Så känns det.

Jag blev inte heller yngre i själen av det fantastiska spektaklet
som utspelade sig när jag kom hem till hemmet klockan 19.

Tydligen visste alla mina vänner att jag skulle ha fest den 30:e april,
men inte jag. Det var en hemlis som Marre hade filat på i största hemlighet.
Så när jag klev in innanför dörren så möttes jag av en hop festglada vänner.
Vilken jävla chock. Jag hade svårt att smälta surprisen.

Men efter att ha fått i mig en öl och låtit lugnet lägga sig så blev
det en riktigt grym fest med folk som lyckats få ledigt, barnvakt eller
på annat sätt missat en ursäkt att inte vara närvarande.

Tusen tack till mina kära vänner, min älskade familj och framförallt:

En miljon rosor, kyssar och alla mina tankar till Marre
som styrde upp och organiserade denna kväll.

Du är världens finaste.

1 kommentar:

  1. Tack älskling!
    Det var riktigt roligt att få se er allihopa.
    Hade aldrig fixat det utan hjälp från Schampan och din kära mor.

    Du är det finaste jag vet.
    Puss M

    SvaraRadera